De Lazy Ass Persoonlijke Consultcall

Je e-mailmarketing écht op de rit met mijn 1-op-1 advies

Heb je mijn mini-training Lazy Ass Email Marketing gevolgd? Je haalt er nóg meer uit met de Lazy Ass Persoonlijke Consultcall: een 1-op-1 adviesgesprek waarin je me alles kan vragen over je e-mailmarketing.

“Helder, leuk en goed te volgen allemaal”

Da’s gemiddeld genomen de feedback van deelnemers aan de mini-training Lazy Ass Email Marketing.

En: dat mensen echt zin krijgen om ermee aan de slag te gaan.

Ze krijgen inspiratie.

Mooi! Maar…

We kennen allemaal de kloof tussen “inspiratie” en “actie”.

Die diepe, gapende, hoe-ga-je-er-ooit-overheen-komen kloof.

Met aan de ene kant stápels briljante ideeën…

… en aan de andere kant bergen nooit gerealiseerde plannen.

Breek me de bek niet open.

De kloof tussen inspiratie en actie

Die mini-training duurt weliswaar maar 1,5 uur…

… maar ik heb er wel 1,5 jáár over gedaan om Lazy Ass Email Marketing in de praktijk uit te puzzelen, in te richten en op te tuigen.

Dus natúúrlijk heb jij nog vragen, ook ná de mini-training.

Want hoe ga jij Lazy Ass Email Marketing nou precies opzetten voor jezelf?

  • Hoe kom je aan goeie inhoud voor je mails?
  • Kun je content hergebruiken, en zo ja: hoe?
  • Wat is de beste layout en indeling voor je mails?
  • Hoe “verkoperig” – ieuw! – mag je zijn in je mails?
  • Hoe ga je om met tussentijdse lanceringen en promoties?
  • Hoe verwerk je datumgebonden aanbod zoals trainingen?
  • Hoe maak je je weggever relevant voor potentiële klanten?
  • Hoe combineer je je korte funnel met de lange lazy “trein”?

En dat zijn alleen nog maar instrumentele, praktische vraagstukken.

Maar ik ken jou een beetje.

Dik kans dat je je ook nog druk maakt over je doelgroep, positionering, propositie, aanbod – de hele mikmak. Want ga je serieus mailen, dan moet dat eerst allemaal op orde zijn. Tot 7 cijfers achter de komma. Toch?

Alle reden om lekker lang te blijven piekeren en broeden.

En ondertussen gebeurt er geen ene donder.

Stel nou dat ik al je vragen zou beantwoorden…

Dat ik een einde zou maken aan je getwijfel en gedub…

Dat ik je zou helpen om onderbouwde beslissingen te nemen…

En dat ik je ook nog een crapload aan creatieve ideeën bezorg…

Zodat je e-mailmarketing wél van de grond komt…

Klinkt goed?

Mooi, want dat kan, met de Lazy Ass Persoonlijke Consultcall.

Wat is de Lazy Ass Persoonlijke Consultcall?

De Lazy Ass Persoonlijke Consultcall is mijn adviesdienst specifiek bedoeld als vervolg op de mini-training Lazy Ass Email Marketing:

  • Een 1-op-1 adviesgesprek van ca. 1,5 uur in Zoom met mij
  • 100% focus op jouw specifieke vragen over je e-mailmarketing
  • Inclusief voorbereiding op je vooraf ingezonden input
  • Je ontvangt een opname, plus notities en copy uit de call
  • Optioneel uitbreidbaar met een 2e opvolgconsult

Het effect?

Ik voer al een tijd adviesgesprekken en ik weet wat ze opleveren:

  • Je stopt met trutten en hakt knopen door
  • Je krijgt direct uitvoerbare ideeën en voorbeelden
  • Je hebt de logische stappen nu scherp in kaart
  • Je ziet het onderscheid tussen hoofd- en bijzaken
  • En vooral: je gaat het eindelijk gewoon doen

En hóp!

Wat kost dat?

Mijn reguliere prijs voor een consultcall van 1,5 uur is € 375. Maar de Lazy Ass Persoonlijke Consultcall heb je voor € 295.

En wil je een tweede consult? Als opvolging of gewoon voor nóg meer advies? Dat consult (ook 1,5 uur) kost je slechts € 195.

(Alle prijzen excl. btw. Prijs van 2e consult geldt bij gelijktijdige bestelling met 1e consult.)

“Ja maar, ik moet eerst […]!”

Die 3 puntjes hierboven staan voor alles dat jij eerst nog denkt uit te moeten zoeken.

Goed nieuws: je kunt je consult(s) nu bestellen en dan heb je nog een heel jaar om ze in te plannen.

I ain’t going nowhere.

Je weet genoeg en je wil het?

Advies over je websiteBestel je consult via de button hieronder, eventueel inclusief tweede consult. Je ontvangt dan meteen een mail met alle praktische info, plus een link naar mijn online agenda om je consult(s) in te plannen.

Bestel je Lazy Ass Persoonlijke Consultcall(s)

Ik heb er nu al zin in. :-)

Heb je nog vragen?

Check de FAQ hieronder. Staat je vraag er niet bij? Mail me gerust.

Ja, dat kan, ik reserveer ook wat tijd voor voorbereiding. Stuur je input wel geordend en – qua hoeveelheid – in redelijkheid.

Ik hou er geen stopwatch bij, dus als we een heel klein beetje uitlopen: geen probleem. Maar het kan natuurlijk zijn dat er écht meer tijd nodig is. Dan kun je overwegen om direct dat tweede erbij te nemen.

Nee, sorry. De Lazy Ass Persoonlijke Consultcall – en de prijsstelling daarvan – is afgestemd op en uitsluitend bedoeld voor advies over (Lazy Ass) e-mailmarketing. Zaken als een landingpage van je weggever horen daar bijvoorbeeld wel bij, maar we gaan het niet hebben over je homepage, about-page of salespages. Wil je in bredere zin advies over je website en online marketing, kijk dan even bij de andere adviesdiensten op mijn website.

Ja. En als dat een tijdje geleden is, adviseer ik je om de video nog een keertje te bekijken. Dat is zo gebeurd, en het is echt zonde van je tijd en geld als ik in de consultcall dingen moet uitleggen die in de mini-training al zijn uitgelegd.

Heb je de training nog niet? Je kunt ‘m hier bekijken en aanschaffen.

De Lazy Ass Persoonlijke Consultcall(s) kun je tot maximaal 1 jaar na aanschaf inplannen. Dat houdt je ook een beetje scherp. :-)

Wel als je het voor de halve prijs wilt. Je kunt natuurlijk wel later nog een keer een Lazy Ass Persoonlijke Consultcall bestellen, maar dan betaal je de op dat moment geldende prijs voor de 1e call.

Niet normaal

“Chris geeft altijd meer dan waar je om gevraagd hebt, is de tendens van de reviews op zijn website. En nu ik ‘m een tijdje ken, kan ik dat helemaal beamen. Het begon met een Skype-consult, waarin hij mij goede tips voor mijn aanbod gaf, waardoor ik in de actie-modus schoot. Vervolgens gaf Chris me de tip om een weggever te maken van een specifieke blogpost op mijn website, waardoor mijn “ik wil een weggever maar waarover dan?”- probleem ook meteen was opgelost. En toen ik die kersverse weggever met hem deelde? Toen kreeg ik een video terug met aanvullende tips om er meer conversie uit te halen. “Niet normaal”, appte ik naar andere ondernemers. Chris geeft echt enorm veel waarde. Dus heb je contentkoppijn of is de conversie op je site om te huilen? Chris is je paracetamolletje.”

Renske Holwerda

Renske Holwerda
Tekstschrijver & contentspecialist

Keuzes in de marketing wir-war

“In de wereld van de marketing is veel aanbod en ieder heeft zijn eigen specialisatie. Maar Chris weet van alles wat (lees: heel veel) en helpt je keuzes te maken in de marketing wir-war. Hij stelt je gerust, is leuk, heeft óveral een antwoord op én het gaat beter met je bedrijf!”

Hilde Backus

Hilde Backus
Het Coach Bureau | wandelcoach.nl

Chris weet het beter

“Hoe richt je je website in, zodat het logisch is voor je klant? Hoe schrijf je slimme blogs? Hoe maak je een goeie follow up mail? Je denkt misschien dat je het zelf wel weet, maar Chris weet het beter en hij kan het goed uitleggen.”

Hedwig Schlotjes-Belle

Hedwig Schlotjes-Belle
E-learning Made Easy