Wil je meer resultaat
uit je e-mailmarketing?

In mijn mini-training Lazy Ass Email Marketing ontdek je hoe je wél regelmatig in de inbox van je potentiële klant komt… en dus meer rendement uit je mailinglijst haalt.

Gemiddelde beoordeling 8,7

Ik gok dat je wel iets aan e-mailmarketing doet

Je hebt vast een account in Mailchimp, ActiveCampaign, MailerLite of een van die andere mooie tools.

En waarschijnlijk kunnen je websitebezoekers zich aanmelden voor je nieuwsbrief of updates.

Misschien gebruik je daarvoor zelfs een weggever – lekker bezig! 👍

Je hebt alleen één probleem: je mailt te weinig

Want na die eerste automatische mail (“Hier is je e-book en laat het me weten als ik je ergens mee kan helpen”) gebeurt er niet veel meer.

Misschien stuur je nog een handvol opvolgmailtjes, a.k.a. je “funnel”…

… maar daarna wordt het stil.

Dodelijk stil.

Dodelijke stilte in de inbox van je potentiele klant

Daar baal je van

Want de formule is simpel: regelmatig mailen + beetje geduld = klanten.

Maar om een of andere reden hou je het niet vol – of je weet niet eens goed hoe je moet beginnen.

En hoe meer tijd eroverheen gaat, hoe moeilijker het wordt om een start te maken. Ze zien je aankomen, na al die tijd, met je nieuwsbrief.

Dus de drempel wordt steeds hoger.

Zo verstoft en beschimmelt je mailinglijst en haal je er nul rendement uit.

De oplossing: Lazy Ass Email Marketing

Inderdaad: e-mailmarketing voor luie donders.

Ik gebruik het zelf ook en daardoor krijgen alle aanmelders op mijn lijst gegarandeerd een jaar lang elke week een mail in hun inbox.

En dat zorgt dan weer voor een continu stroompje leads in mijn inbox.

Precies wat je graag wil van je e-mailmarketing, toch?

Ik heb die methode stap voor stap uitgelegd in een online mini-training voor 80 enthousiaste deelnemers

… en die mini-training kun jij nu voor een klein bedragje direct terugkijken, inclusief alle aanvullende content.

In die mini-training leer je:

  • wat het big-picture-idee achter deze manier van mailen is
  • hoe je het stapsgewijs kunt optuigen
  • hoe je stap 1 snel kunt realiseren
  • hoe je stap 2 kunt faseren
  • hoe je kunt recyclen en optimaliseren wat je al hebt

Ik hou het lekker praktisch en behapbaar…

  • met een walk-through door mijn opzet
  • een helicopterview op de structuur
  • ‘how-to’ details en aandachtspunten
  • en voorbeelden van mails en sitepagina’s

… en je krijgt inspirerende voorbeelden en realistische antwoorden

  • ik behandel drie uiteenlopende deelnemercases
  • en beantwoord tientallen vragen in de Q&A’s
Inhoud van de Lazy Ass Email Marketing-workshop
Ik was al om bij “lazy”: waar is de kassa?
Koop de mini-training nu voor slechts € 37

Is deze mini-training interessant voor jou?

Waarschijnlijk wel als je een dienstverlenende zzp’er bent, je marketing grotendeels zelf doet en het lastig vindt om:

  • consistent zichtbaar te zijn en blijven
  • consistent leads binnen te krijgen
  • consistent nieuwe content te bedenken
  • consistent aan je lijstgroei te werken
  • consistent te mailen naar je lijst

Is dit een toverdrankje?

Dit is geen magisch funnelrecept dat je binnen een paar dagen automatisch leads en sales oplevert (hoewel het mij inmiddels óók snelle resultaten bezorgt, in de mini-training leg ik uit hoe dat zit).

Feit is wel: deze manier van mailen bezorgt mij een hoop rust, elke week belafspraken met mogelijke nieuwe klanten en bottom-line een substantiële en consistente bijdrage aan mijn omzet.

Als deze manier van mailen bij je past, kun je ‘m met de informatie uit de mini-training snel implementeren. Het resultaat? Minder werk dat meer vruchten afwerpt – vandaar dat “lazy ass email marketing”.

Less is more

Wat levert de mini-training je op?

Om te beginnen…

  • een reëel idee of dit voor jou een handige en haalbare methode is
  • een blauwdruk op hoofdlijnen met praktische info
  • en waarschijnlijk (ik citeer een deelnemer) “zin om aan de slag te gaan”

… plus tips die je sowieso kunt gebruiken, ook los van LAEM:

  • een stapsgewijze uitleg van de optimale aanmeldroute
  • hoe je consistent content en commercie combineert
  • en hoe je je mails interessant en puntig houdt

Je krijgt direct toegang tot…

  • De training-video: 1 uur en 20 minuten, ontdaan van onnodige overgangen, met handige inhoudsopgave met timestamps
  • De training-sheets: alles op een rijtje, inclusief framework, templates, screenshots, voorbeelden, cases
  • Aanvullende info & links: extra tips, bronnen en informatie uit de deelnemerchat

Je houdt een jaar lang toegang tot alle informatie.

Ik weet genoeg: dit heb ik nodig
Koop de mini-training nu voor slechts € 37

Gemiddeld beoordelingscijfer: 8,7

Ik gaf deze mini-training online aan 80 enthousiaste deelnemers en de gemiddelde beoordeling was een 8,7.

Hieronder een greep uit de reacties na afloop:

“Superdesuup. Ik geef een 12. Ik ben nu helemaal geactiveerd en enthousiast om verder te gaan.” ~ Ineke Rienks

“Goede content, lekker praktisch en bruikbaar. Ik kan er zo mee aan de slag.” ~ Daniëlle Navas

“Superfijne tips om meer continuïteit in je mails te krijgen en op het netvlies te blijven van je potentiële klant. Stap voor stap geïllustreerd met voorbeelden, dus heel goed te volgen hoe je dit zelf op kunt zetten.” ~ Hester Stasse

“Heel informatief! Blij dat het ook haalbaar is als je nog niet zoveel content hebt.” ~ Caroline van der Laan

“Zat goed in elkaar! Helder beeld gekregen van de basis en hoe je dat verder uitbouwt.” ~ Annemarie van den Hoven

“Top. Ik dacht dat ik alles al wist, maar zoals je het uitlegt, snap ik het écht.” ~ Arlen Twaalfhoven

“Waardevol, vooral ook door de concrete voorbeelden. Lekker duidelijk, lekker nuchter.” ~