NIEUWSBRIEF #020

Stel jij een goede website uit?

Ik ben de koning van het uitstellen.

Op de middelbare school begon ik om 4 uur ’s ochtends voor een proefwerk te leren – op de dag van dat proefwerk.

Ik heb grote stukken van m’n werkend bestaan ingericht op het omzeilen van de valkuilen van m’n uitstelgedrag…

…maar ironisch genoeg heb ik ook vaak m’n geld verdiend met werk dat zich juist vreselijk lekker laat uitstellen: tekstschrijven.

Stel jij een goede website uit?

Pas nu, na ruim een halve eeuw op deze aardkloot, heb ik een kunstje gevonden waarbij procrastinatie geen rol speel: adviseren.

Ik doe dat live of online: ik hoef alleen maar te zorgen dat ik er op tijd ben of voor m’n scherm zit (en dan natuurlijk heel goed advies geven, dat wel).

Het grappige is: ik help nu andere ondernemers over hun uitstelgedrag heen.

I know: het moet niet gekker worden.

Want waar bijna al mijn klanten mee worstelen, dat is hun website. Meer specifiek: de teksten voor die website.

Logisch:

  • als je niet weet waar je moet beginnen
  • als je geen goede structuur kunt bedenken
  • als je twijfelt over wat je wel of niet moet vertellen

… dan worden die webteksten een k-klus waar je eindeloos tegenaan blijft hikken. Een todo die op raadselachtige wijze altijd naar morgen doorschuift. Of naar maandag.

En dus komt die nieuwe site van je maar niet online. Of blijft je bestaande website een sneu geval met crappy teksten en nul leads.

Akelig herkenbaar? Lees dan wat klanten zeggen over de motiverende effecten van hun sessies met mij:

“Zelf staarde ik me er al een aantal maanden blind op. Dankzij de sessie met Chris vielen de kwartjes en had ik weer handvatten om verder te kunnen.”
~ Mischa Diender, Contaqt

“Ik snap nu hoe ik mijn website opnieuw moet inrichten. Ik ben zo enthousiast dat ik gisteravond tot diep in de nacht aan mijn site heb gewerkt.”
~ Frank Los, visualisator & spraakmaker

“De consults zijn heel leuk en inspirerend. Je krijgt echt zin om aan de slag te gaan.”
~ Wineke van Aken, Mettamind yoga & mindfulness

Ik ben echt geen Emile Ratelband

Maar ik kan die Mount Everest van jou wel heel goed terugbrengen naar een overzichtelijk aantal molshoopjes.

Simpelweg door je duidelijk te maken (inclusief structuur, formats, bewezen best practices, conversietips en tekstaanzetten) wat jouw klant van jou wil weten, en hoe je dat kunt opschrijven.

Dus:

Als jij een knoop in je maag krijgt als je naar je website kijkt, of nog erger: omdat je nog steeds geen website hébt…

… check dan (nog eens een keer 😜) op mijn site wat ik doe.

En maak vervolgens een vrijblijvende belafspraak om te kijken of iets daarvan voor jou ook zinvol zou kunnen zijn.

Ja, ik ben duur – maar zo’n belletje kost niks.

Dus wat heb je te verliezen?

Groet!
Chris

Website-advies voor ZZPer en MKBer

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers

Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.

Wil je een betere website en meer conversie?

Ik help je met:

Over mij: