Halleluja (helpt jouw website je klant?)
Mijn vriendin werd in het centrum van Utrecht aangereden door een andere fietser. Zo’n elektrische, die keihard ging.
Gevolg: ze liep weken op krukken. En ik deed ineens meer in het huishouden dan in de 25 jaar daarvoor.
(We zijn een modern stel maar Marijke wil dingen in huis op haar manier. In elk geval niet op mijn manier. Maar nood brak wet.)
Het ging allemaal best goed – ik heb niet het huis afgefikt bij het koken en geen rode sokken met witte overhemden meegewassen.
Maar ik heb wel onze Brabantia vuilnisbak gesloopt toen ik er een nieuwe zak in deed.
Het deksel zat scheef en ik dacht dat hard duwen de oplossing was.
En daarna: hard slaan. En hard vloeken.

Tegen de tijd dat m’n vriendin de keuken inhinkelde en uitlegde hoe het wél moest, was het al te laat: het veerscharnier van het deksel was naar z’n grootje.
“Ik koop wel een nieuwe”, zei ik stoer tegen m’n not so amused lief. Dus ik googelen en ik zie dat dat kreng – de Brabantia Touch Bin 60 liter – overal minstens 110 euri kost.
Plan B (wat natuurlijk plan A had moeten zijn): op www. brabantia. nl kijken of ik het deksel kon laten repareren of een nieuw los deksel kon bestellen .
Ik zal je vertellen: ik ben zelden zo blij geworden van een website als van de website van Brabantia.
Echt… halleluja. 🙏
Via een linkje “Problemen met Touch Bin deksel?” gidste de site me soepel naar de beste oplossing.
Een keuzeflow (met plaatjes) maakte duidelijk dat repareren niet mogelijk was, maar ik kon wel online een nieuw deksel bestellen.
Als ik de bon nog had gehad, was het in de garantie gevallen, nu kostte het 40 euro. Maar hee – nog altijd 70 euro bespaard.
Bril. Jant.
Moraal van het verhaal?
Brabantia wist precies wat ik nodig had. Alsof ze in m’n keuken hadden gestaan toen ik het deksel vernaggelde. Creepy, bijna.
Vraag aan jou:
Snap jij je toekomstige klanten ook zo goed?
Geeft jouw website een halleluja-gevoel?
Zodat ze denken: “Oh yes baby… dit heb ik nodig!”
En gaan bellen of mailen om te vragen wanneer je tijd hebt?
Niet?
Dat kan ik regelen, met een contentsessie of conversie-review, je mag zelf kiezen.
Bel of mail maar als je er niet uitkomt.
Vertel ik je meteen wanneer ik tijd heb. 😁
Groet!
Chris

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers
Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.
Wil je een betere website en meer conversie?
Ik help je met:
- De contentsessie – in 1 dag op de rit met die webteksten van je
- De conversie-review – als je website geen leads of sales oplevert
- De consultcall – voor knaagvragen over je site en marketing
Over mij: