NIEUWSBRIEF #006

Huilie huilie 😢

We zaten te skypen en ik zweer het je: ze begon ineens te huilen. Geen tranen met tuiten, maar echt wel natte oogjes.

Ze gaf het ook toe, handen wapperend voor haar gezicht:

“Man, als je ‘s wist hoe lang ik hier al mee loop te klooien. Ik word er helemaal emo van.”

Dit was geen vriendin, maar een klant. En ik ben geen lifecoach, dus het ging over haar website (want da’s mijn ding: websites).

In het skype-consult had ik haar site teruggebracht naar iets waar haar potentiële klant zich 100% in kon herkennen:

  • Een hyperduidelijke positionering: welk probleem lost ze op?
  • Een paar glasheldere ‘productized services’.
  • Bonus: een idee voor een weggever als begin van een funnel.

Toen we dat bedacht hadden kwamen die tranen, van opluchting. En ik voelde me een lifesaver van Baywatch-achtige proporties. ;-) 💪

Baywatch held

Is jouw website ook om te janken?

Kijk eens of een contentsessie of conversie-review zou kunnen helpen. Of misschien hebben we aan een skype-consult al genoeg.

Zet ik de tissues alvast klaar.

Groet!
Chris

Website-advies voor ZZPer en MKBer

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers

Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.

Wil je een betere website en meer conversie?

Ik help je met:

Over mij: