NIEUWSBRIEF #018

Moet je bloggen?

“Moet ik bloggen?”

Als ik een tientje kreeg van iedereen die me dat vraagt, dan zat ik nu niet dit mailtje te typen maar was ik m’n Porsche aan het wassen.

Correctie: dan was iemand anders m’n Porsche aan het wassen.

“Je moet helemaal niks”, zeg ik altijd. “Maar het levert je wel gegarandeerd handel op.”

Het is namelijk een no-brainer: bloggen → meer bezoekers → meer leads → meer sales.

Geldt bijna voor elke website, van rioolontstopper tot pedicure.

Ook voor die van jou als coach, consultant, trainer of creatief.

Alleen: het vraagt focus, een beetje discipline en geduld.

Met discipline en geduld kan ik je niet helpen. Hou op zeg – I got issues of my own, thank you very much.

Moet ik bloggen?

Maar met die focus kan ik je wél helpen.

Zodat je snapt waar je klant op zit te wachten.
Zodat je begrijpt hoe je je site moet inrichten.
Zodat je ziet welke vragen je moet beantwoorden.

En, dus: zodat je weet waarover je kunt bloggen – op een rendabele manier.

Focus is gewoon te koop. Bij mij.

Het kost je wat tijd en natuurlijk wat geld (anders komt die Porsche van me er nooit). Maar dan heb je ook wat.

Groet!
Chris

PS: Is bloggen echt-echt-echt niks voor jou? Er zijn andere manieren om meer bezoekers en leads te krijgen. Heb ik ook ideeën over. Sterker nog: ik pas ze zelf toe.

Website-advies voor ZZPer en MKBer

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers

Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.

Wil je een betere website en meer conversie?

Ik help je met:

Over mij: