NIEUWSBRIEF #008

Je hebt nog steeds niks gedaan he?

Een paar maanden geleden alweer heb je mijn e-book gedownload, met die tips over je weggever en die hele lange titel.

Deze ja. 👇
.

E-book.

Dikke kans dat je er niks mee gedaan hebt.

Zit ik ernaast?

Good for you. En mail me een linkje, want ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe dat eruit ziet op je website.

Heb ik gelijk?

Joh, ik snap het. Geen tijd, geen puf, gedoe – breek me de bek niet open.

Ain't got time

Maar misschien is het iets anders dan tijd of puf. Misschien denk je: “Ik moet eerst andere dingen in orde maken.”

Dat kan van alles zijn:

“Ik heb wel een weggever maar die is niet goed genoeg, want hij sluit niet aan bij wat ik verkoop.”

“Ik kan wel e-mailadressen verzamelen, maar wat moet ik die mensen dan verder nog mailen? Moet ik dan (meer) gaan bloggen?”

“Ik heb het verhaal op m’n site nog niet scherp, dus het heeft weinig zin om e-mailadressen te verzamelen.”

Zal ik je wat bekennen?

Het duurde bij mij 2 jaar voordat mijn weggever op m’n site stond.

En nog eens een jaar voordat ik structureel ging mailen naar de mensen die die weggever hadden gedownloaded.

Dat kwam allemaal omdat ik niet scherp had wat ik wilde verkopen – laat staan dat m’n website daar duidelijk over was.

Sinds een tijdje is dat wel helder, in m’n hoofd en op m’n website, en dat maakt mijn leven leuker en makkelijker.

Want daardoor:

  • Krijg ik leads die passen bij wat ik doe (en wil doen)
  • Hoef ik geen offertes meer te maken.
  • Verdien ik regelmatig tot (ruim) € 200 per uur
  • En heb ik fijne, blije klanten

Mijn website heeft de helft van het werk al heeft gedaan voordat ik een gesprek aanga met een mogelijke nieuwe klant.

Ik hoef in zo’n gesprek niet zo heel veel meer te verkopen: ik moet alleen even checken of we echt een goede match zijn.

Wil jij ook zo’n website? Check dan wat ik voor je kan doen:

Ik help je graag om je hoofd en je website helder te krijgen.

Trek maar aan de bel als je meer wilt weten.

Groet!
Chris

Website-advies voor ZZPer en MKBer

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers

Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.

Wil je een betere website en meer conversie?

Ik help je met:

Over mij: