Overzichtelijke website = overzichtelijke marketing
Hij had een belafspraak met me gemaakt en wilde het hebben over maar liefst 5 websites.
Want hij dacht dat 5 verschillende sites meer van dezelfde soort klanten zouden aantrekken voor dezelfde soorten diensten.
Maar versnipperen werkt nooit als marketingstrategie
Nou ja, bijna nooit.

“Pfew, ik heb maar één site”, denk jij opgelucht
Dan heb ik toch rot nieuws voor je, want versnippering kan ook binnen die ene website optreden.
Ik zie het bijna dagelijks:
- veel te veel aanbod op de website
- zonder heldere structuur
- zonder samenhang
- zonder differentiatie
- zonder keuzehulp
En dan weet ik al: die site levert niks op, behalve koppijn.
Begint je maagzuur nu lichtjes te borrelen?
Ik dacht al dat ik wat hoorde.
Want je ziet dat probleem zelf ook wel, maar je weet niet hoe je het op moet lossen. En daardoor loopt je marketing ook niet, want je wil mensen niet naar een crappy website dirigeren.
Eén lichtpuntje: gelukkig krijg je genoeg klanten via andere kanalen.
Hm?
Wat zeg je?
Oh…
Overzichtelijke website = overzichtelijke marketing
Zo simpel is het uiteindelijk wel. En omdat simpel niet makkelijk is, blijf ik jou deze mailtjes sturen. Net zo lang tot je denkt: “En nou ben ik er klaar mee” en je afmeldt.
Of een belafspraak met me maakt.
Groet,
Chris

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers
Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.
Wil je een betere website en meer conversie?
Ik help je met:
- De contentsessie – in 1 dag op de rit met die webteksten van je
- De conversie-review – als je website geen leads of sales oplevert
- De consultcall – voor knaagvragen over je site en marketing
Over mij: