NIEUWSBRIEF #035

Testimonialschaamte? Get over it (en zo vraag je erom)

Ik heb zat issues, maar als ik ergens géén last van heb, is het testimonialschaamte.

Sterker nog: ik ben een regelrechte testimonialexhibitionist.

Testimonials: lékker man

Schaamteloos testimonials vragen

Ik etaleer mijn testimonials ongegeneerd en uitbundig.

Ik strooi ze door verkooppagina’s, maar ik heb ook een speciale testimonialpagina (ja, dat werkt: check deze LinkedIn-post).

En ik plak ze onder m’n wekelijkse mails (scroll maar).

If you have it, flaunt it.

Ik vergeet alleen vaak om testimonials te vragen

Suf natuurlijk, want dan zou ik er veel meer hebben.

Daar heb ik nu iets op bedacht, en misschien kun jij er ook wat mee.

Het is supersimpel:

  • een vast tekstje met een link in mijn factuurmails
  • die link gaat naar een speciale pagina op mijn website

In mijn factuurmails ziet dat er zo uit:

Mailtekst om om testimonials te vragen

👉 En dit is de pagina achter die link

Of het werkt?

Weet ik nog niet, ik heb het net opgetuigd.

Maar ik denk het wel, zeker als ik het vooraf meld, bijvoorbeeld bij afronding van een sessie.

(In mijn hoofd werkt het namelijk zo dat ik vind dat ik m’n klant even moet waarschuwen dat die vraag in de factuurmail staat: ik schilder mezelf dus eigenlijk gewoon in een hoek.)

Eén ding lost het in ieder geval op: al mijn klanten krijgen voortaan een testimonialverzoek, zonder uitzondering.

Jouw klanten voortaan ook?

Groet,
Chris

P.S.: Ooit advies van me gehad? Nudge nudge, wink wink
P.P.S.: Nooit advies van me gehad? Nudge nudge, wink wink

Website-advies voor ZZPer en MKBer

Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers

Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.

Wil je een betere website en meer conversie?

Ik help je met:

Over mij: