Je website verbeteren kost niks
Je website verbeteren? Dat kost niks.
Gewoon alle onderstaande gratis shizzle opsponzen en uitvoeren:
- Deze webinaropname (inclusief alle slides)
- Dit blog over een homepage-make-over
- Deze uitleg over gesplitste navigatie
- Dit stukkie over call-to-actions onder je blogs…
- … en o ja: op je dienstenpagina’s
- En natuurlijk deze PDF over je weggever (heb je al)
Kom je heel eind mee, allemaal voor nop. Leef je uit.
En er zijn tig sites met dat soort info
Niet zo leuk geschreven natuurlijk (dûh) maar inhoudelijk minstens net zo goed of beter.
Super nuttig. Super leerzaam. Super interessant.
Maar man man man… je blijft googelen
En voor je het weet…
- download je weer zo’n e-book
- fiets je iemands funnel in (ieuw)
- zit je een webinar te begluren
- huh, waar komt die aftelklok ineens vandaan?
- wát nou “Nog 1 uur, 44 minuten, 29 seconden”?
En hop: training nr. 63 is een feit.
F#cking FOMO.
Bijna al mijn klanten volgen die trainingen
En ik kan zelf ook een dakkapelletje of twee laten bouwen van het geld dat ik er niet aan uit had moeten geven.
Want marketingtrainingen zijn net als marketing zelf: de helft is weggegooid geld.
Je weet alleen niet wélke helft.
Ik verkoop geen trainingen
In plaats daarvan kun je m’n hoofd huren.
Nadeel: dan zit je er ook zomaar 1,5 uur, een halve dag of meerdere dagdelen tegenaan te kijken.
Mijn kop op je laptop.
Da’s niet alleen qua uitzicht confronterend
Want in mijn sessies en consults vertel ik je wat er beter kan en moet op je website, en hoe dan. Vrij expliciet. En heel specifiek.
Dat werkt beter dan een training.
Het gaat echt alleen maar over jouw website.
Er zit niks in wat je niet nodig hebt.
Het is direct en onversneden.
Het is 1-op-1 en persoonlijk.
Een consultdate met mij staat bovendien keihard in je agenda: je kan het niet uitstellen en je kan er niet omheen.
Ook fijn: je gaat er echt wat mee doen
Dit zei mindfulness-trainer Wineke van Aken:
“De consults zijn inspirerend. Je krijgt zin om aan de slag te gaan. Geen standaardwetten die je overal ziet, maar waardevolle adviezen en concrete oplossingen die echt bij jou en jouw product passen.”
En jurist Charlotte Meindersma schreef:
“Door de blik die Chris me gegeven heeft kan ik grote stappen vooruit maken met mijn site en conversie van bezoekers.”
Mag ook wel natuurlijk, voor dat geld. Maar toch.
Wil je ook een betere website?
Maar wil je het niet alleen uitvogelen?
Plan dan een vrijblijvend belletje met me.
Don’t worry: ik heb drie verkooptrainingen in m’n Google Drive staan, maar daar moet ik nog steeds aan beginnen.
Er kan je niks gebeuren.
Groet,
Chris
Je las (de webversie van) een nieuwsbrief van moi – Chris Rommers
Je kan die nieuwsbrief ook direct ontvangen: meld je hier aan. Bonus: gratis e-book met conversietips.
Wil je een betere website en meer conversie?
Ik help je met:
- De contentsessie – in 1 dag op de rit met die webteksten van je
- De conversie-review – als je website geen leads of sales oplevert
- De consultcall – voor knaagvragen over je site en marketing
Over mij: