Op 1 januari 2022 gaan mijn prijzen omhoog

Al een tijdje aan het sparen voor een sessie met me? Dan is dit het moment om je spaarvarken stuk te slaan.

Elk jaar zet ik in oktober deze afspraak met mezelf in m’n agenda:

Salarisbespreking

En ik was er dit jaar snel uit.

Nooit ziek.
Nooit te laat.
Lekker doorgewerkt.
En vooral: allemaal blije klanten.

“Je hebt het verdiend, Chris”, zei ik tegen mezelf. “Er mag wat bij.”

Goed gedaan, jochie

Maar het moet ergens vandaan komen natuurlijk

Dus ik kan het niet mooier maken: op 1 januari gaan mijn prijzen omhoog.

Hieronder alles op een rijtje – óók hoe je in 2022 nog (even) tegen de huidige prijzen met me kunt werken.

De contentsessie

Architectuur, structuur en signatuur van je website (details)
  • 2 dagdeelsessies
  • optioneel opvolgconsult ~1,5 uur

Huidige prijs:
Exclusief opvolgconsult: € 1595
Meerprijs optioneel opvolgconsult: € 100

Nieuwe prijs per 1-1-2022:
Exclusief opvolgconsult: € 1995
Meerprijs optioneel opvolgconsult: € 150

Lees hier hoe je nog t.m. februari 2022 van de huidige prijs kunt profiteren.

De conversie-review

Meer leads en sales uit je bestaande website (details)
  • 1 dagdeelsessie
  • optioneel opvolgconsult ~1,5 uur

Huidige prijs:
Exclusief opvolgconsult: € 795
Meerprijs optioneel opvolgconsult: € 100

Nieuwe prijs per 1-1-2022:
Exclusief opvolgconsult: € 995
Meerprijs optioneel opvolgconsult: € 150

Lees hier hoe je nog t.m. februari 2022 van de huidige prijs kunt profiteren.

De consultcall

Voor knaagvragen over je site en/of online marketing (details)
  • consultcall (beeldbellen of telefonisch) van ~1,5 uur

Huidige prijzen:
1 consultcall: € 275
2 consultcalls: € 250 per consult
3 consultcalls: € 225 per consult

Nieuwe prijzen per 1-1-2022:
1 consultcall: € 375
2 consultcalls: € 350 per consult
3 consultcalls: € 325 per consult

Lees hier hoe je nog t.m. februari 2022 van de huidige prijs kunt profiteren.

Alle prijzen zijn exclusief 21% btw.

Hoe claim je je contentsessie, conversie-review of consultcall(s) nog voor de huidige prijs?

Als je dit jaar nog met me wilt werken, dan is er sowieso niks aan de hand natuurlijk. Maar had je plannen voor volgend jaar, dan is het slim om nu in actie te komen – als je nog van de huidige prijzen wilt profiteren.

Contentsessie of conversie-review:
  • Maak rap een vrijblijvende belafspraak via mijn agenda.
  • Doe dat uiterlijk vrijdag 31 december 2021.
  • De belafspraak zelf mag nog wel in januari vallen.
  • Komen we eruit? Dan geldt de prijs van 2021.
  • We plannen je sessie of review in januari of februari 2022.
  • Je betaalt pas ná de contentsessie of conversie-review.
Consultcall(s):
  • Bestel je consultcall(s) uiterlijk vrijdag 31 december:
    via deze link als je ook je eerste consult wilt plannen
    via deze link als je nog niet je eerste consult wilt plannen
  • Je ontvangt een factuur met een betaaltermijn van 14 dagen.
  • Je bestelde consultcalls blijven 2 jaar geldig.

Heb je nog vragen?

Kijk hieronder even, of mail: welkom@rommers.nl.

Ja, dat kan:

  • Voor de contentsessie in 3 gelijke delen met 30 dagen ertussen.
  • Voor de conversie-review in 2 gelijke delen met 30 dagen ertussen.

Voor consultcalls is gespreide betaling niet mogelijk.

Nee, dat hoeft niet. Bij de contentsessie en de conversie-review kun je direct na afronding laten weten of je nog een opvolgconsult wilt.

Absoluut – steeds vaker zelfs. Ik doe alles via beeldbellen dus afstand speelt geen rol. En heeft je bedrijf een geldig btw-id dan krijg je natuurlijk een factuur zonder btw (‘btw verlegd’).

Je kan het altijd proberen: +31 (0)6 21 25 37 07

Maar ik ben vaak onbereikbaar, want in sessies. Lukt het niet, dan is het handiger om dat belletje toch te plannen in mijn online agenda. Anders blijven we eindeloos elkaars voicemails inspreken. :-)

Geen algemeen geneuzel

“Chris maakte heel concreet wat ik kon verbeteren, en hoe. Geen algemeen geneuzel. Hij maakte duidelijk waar de winst zit en liet me zien dat ik anders naar mijn website, bezoekersaantallen en gebruikte zoektermen moet kijken. Veel informatie uit boeken of websites begreep ik altijd wel maar kreeg ik niet toegepast. Door de andere blik die Chris me gegeven heeft kan ik zelfstandig grote stappen vooruit maken met mijn website en de conversie van bezoekers.”

Charlotte Meindersma

Charlotte Meindersma
Charlotte's Law & Fine Print

Meer klanten en fans

“Chris heeft enorm veel kennis en inzicht op het gebied van copywriting, marketing en strategie. Hij heeft me enorm geholpen om mijn boodschap krachtiger te verwoorden. Het heeft ertoe geleid dat ik veel meer mensen bereik en veel meer klanten en fans heb.”

Richard de Leth

Richard de Leth
OERsterk

Hotdamn!

“Hotdamn! Ik had al best een goede salespage, want ik kan echt