Als je het even niet in je eentje krijgt uitgedokterd

Lig je wakker van je marketing, propositie of positionering? Die wallen maken je niet mooier. Doe jezelf een plezier: boek een consultcall met mij.

‘Chris in kleinverpakking’

…daar komt het op neer, zo’n consultcall.

Je hebt een knagend vraagstuk, waar je snel en verlossend antwoord op wilt. En een beetje rap graag, want je wordt er he-le-maal gek van.

Waar kan het over gaan?

Je kunt mijn hoofd huren voor antwoord op vragen over specifieke onderdelen van je website of inzet van marketingkanalen.

Maar in de praktijk gaat de consultcall meestal een laagje dieper, of een niveautje hoger. Denk aan:

  • Je twijfelt aan je propositie, profilering en positionering
  • Je worstelt met je aanbod, prijzen en levervormen
  • Je hebt het probleem van je klant niet scherp
  • Je bent daardoor onzeker over je waarde

The big picture dus

Want al je marketing wordt makkelijker als je je hoofdlijnen helder hebt.

  • Voor wie ben je er?
  • Wat lever je op voor die klant?
  • In welke producten en diensten verpak je jezelf?
  • Op welke manier en toon breng je dat naar je markt?

De consultcall is een snelkookpan om dat allemaal in kaart te brengen, en keuzes voor je volgende stappen duidelijker te maken.

De mist is opgetrokken

“Ik help mijn klanten om meer helderheid te krijgen, maar toen het ging over mijn eigen dienstverlening zat ik met wat mist in m’n kop. Na twee uren sparren met Chris is de mist opgetrokken en zie ik het te bewandelen pad weer liggen. Aanrader!”

Frank Bruin

Frank Bruin
Adviseur voor creatieve ondernemers

Hoe werkt zo’n consultcall?

Nou, vooral erg makkelijk:

  • We beeldbellen via Zoom. Na afloop ontvang je een opname, AI-samenvatting en transcript, plus alles wat ik in de call schrijf en schets.
  • Ik bereid me goed voor. Alles wat je vooraf toestuurt, neem ik grondig door, net als je bestaande online marketing.
  • De consultcall duurt ±2 uur. Kort en krachtig dus, maar lang zat om een bak belangrijke kwartjes te laten vallen.

Voor wie werkt dit, en voor wie niet?

De consultcall werkt als een tierelier voor marketingsavvy mensen. Teksten schrijven, aan hun site sleutelen, social media: ze draaien er hun hand niet voor om, of ze besteden het soepel uit. Die uitwerking, dat komt wel goed – het gaat om het grote plaatje, het grondwerk.

Op zoek naar uitgebreid advies over je conversie? Of een uitgewerkt plan voor je website, inclusief structuur en startcopy? En wil je ook inzoomen op de details van de implementatie? Dan past de conversie-review of contentsessie waarschijnlijk beter bij je.

Mijn haar zit beter

“Chris lijkt op mij. Nou, niet letterlijk (mijn haar zit beter). Maar wel in hoe we denken. Zo houden we van nuchter advies, en verder niet te veel geneuzel. En we geven een ander graag de ruimte dat advies in te vullen op zijn eigen manier. Ook bekijken we de wereld graag met een beetje humor. We hebben zelfs jarenlang dezelfde woordgrap gedeeld op onze websites. Wisten we niet, tot iemand ons erop wees.

Dus toen ik dacht: hoe verbeter ik de inrichting van mijn website?, belde ik Chris. Die snapte meteen wat ik nodig had. Want kijk, ik begrijp zelf ook heel aardig hoe je een website marketingtechnisch goed opzet, maar als je 6 jaar, 3 maanden en 17 dagen lang aan die van jezelf hebt lopen bouwen, wordt het toch tijd eens te Marie Kondo’en.

Zijn consult werd er één van halve zinnen.
Chris: ‘Als je deze 3 diensten nou naast elka-‘
Ik: ‘Oh ik zie wat je bedoelt, ja.’

Dat was voor mij heel prettig. Nu nog alle tips uitwerken.”

Miranda Apeldoorn

Miranda Apeldoorn
ZinVol ondernemerscoaching

Wat levert zo’n consultcall op?

Dat varieert.

Sommige consults hebben geresulteerd in duizenden euro’s sales in korte tijd of structurele verhoging van terugkerende omzet. I kid you not.

Maar eerlijk is eerlijk: dan lag er al wel een stevige basis om mee te werken.

Waar het veel vaker om gaat, is dat je simpelweg vastloopt en daardoor in kringetjes draait.

Dat is een kostbaar probleem – en een showstopper voor je business

Alsof de lift blijft hangen tussen twee verdiepingen, met jou erin.

Mijn advies: gun jezelf een frisse blik van een deskundige buitenstaander.

Iemand met ervaring, ideeën en een helicopterview.
Iemand met het vermogen om zich in te leven.
Iemand die snel kan schakelen.

Ik zal het zelf maar zeggen: iemand als ik.

En wat kost het?

Ik wist dat je dat ging vragen.

De consultcall kost € 495 excl. btw.

Je hoeft niet vooraf te betalen, je ontvangt een factuur na afloop van de consultcall.

Hij dacht er zo’n 7 seconden over na

“Best knap dat er zoveel marketing- en positioneringskennis in een menselijk hoofd kan. Maar: het kan. Ik vroeg Chris om advies over de doelgroep (en dus positionering) die ik in m’n hoofd had. Chris keek naar links. Hij keek naar rechts. Hij dacht er zo’n 7 seconden over na.

En toen? Toen vuurde hij een salvo van tips en inzichten op me af waardoor ik nu precies weet: wie mijn doelgroep is, hoe ik die bereik, hoe ik die overtuig en hoe ik me onderscheid van alle andere copywriters. En ook nog ’s hoe ik dat dan allemaal in de praktijk voor elkaar krijg.

Scheelt me weer een bak koppijn, gokwerk en in het duister tasten. Nu heb ik een richting, een doel en een plan van aanpak. Dus, ik kan wel zeggen: elke zzp’er heeft Chris nodig. Doen hoor.”

Robin Timmers

Robin Timmers
Conversie-copywriter

Weet je genoeg?

Da’s mooi, dan kun je via de button hieronder direct je consultcall boeken in mijn online agenda:

Toch nog een vraag?

Misschien staat die hieronder er al tussen. Zo niet: mail ‘m naar welkom@rommers.nl, je krijgt snel reactie. Of plan een belletje in m’n online agenda (vrijblijvend), dan hebben we het erover.

Nee hoor, we kunnen ook bellen.

Voordeel van Zoom: we kunnen het gesprek opnemen en – lang leve AI – automatisch samenvatten en transcriberen. Ook kunnen we het scherm delen, bijvoorbeeld om samen door je website heen te lopen.

Wil je een andere manier van beeldbellen? Geen probleem, geef het dan aan bij het boeken van je call.

Ja, dat kan: bij het boeken van je consult via mijn online agenda kun je sowieso alvast invullen waar je het over wilt gaan hebben. En alle aanvullende info die je vooraf wilt delen, kun je gewoon mailen: ik lees alles en bereid me grondig voor.

Ik hou er geen stopwatch bij, dus als we een beetje uitlopen: geen probleem. Maar het kan natuurlijk zijn dat er écht wat meer tijd nodig is. Check dan mijn andere diensten: de contentsessie en de conversie-review.

Met gestrekt been

“Ik was al maanden aan het stoeien met mijn eigen positionering. Continue twijfel over hoe ik mezelf moest noemen en mijn diensten moest omschrijven. In m’n hoofd maakte ik het allemaal veel te moeilijk. De consultcall met Chris was daarom precies wat ik nodig had. Chris neemt geen blad voor de mond en gaat er met gestrekt been in als het nodig is. Daardoor ziet hij supersnel waar het aan schort. Dit levert strategisch advies op, maar is ook direct toepasbaar. Voor mij echt het duwtje in de juiste richting.”

Andy Vinkenborg

Andy Vinkenborg
Webshopstrateeg