Wil je meer resultaat
uit je e-mailmarketing?
Dan moet je consistent mailen. Zeg je? Lukt niet? Check mijn mini-training over Lazy Ass Email Marketing, het (publieke) geheim achter mijn stipt wekelijkse nieuwsbrief… en pak ‘m beet 70% van mijn omzet.
Ik gok dat je iets aan e-mailmarketing doet
Je hebt vast een account in Mailchimp, ActiveCampaign, MailerLite of een van die andere mooie tools.
En waarschijnlijk kunnen je websitebezoekers zich aanmelden voor je nieuwsbrief of updates.
Misschien gebruik je daarvoor zelfs een weggever – lekker bezig! 👍
Je hebt alleen één probleem: je mailt te weinig
Want na die eerste automatische mail (“Hier is je e-book en laat het me weten als ik je ergens mee kan helpen”) gebeurt er niet veel meer.
Misschien stuur je nog een handvol opvolgmailtjes, a.k.a. je “funnel”…
… maar daarna wordt het stil.
Dodelijk stil.
Dus levert je mailinglijst niks op
De succesformule is simpel…
- Regelmatig Mailen + Beetje Geduld = Klanten
… maar om een of andere reden hou je het niet vol – of je weet niet eens goed hoe je moet beginnen.
En hoe meer tijd eroverheen gaat, hoe moeilijker het wordt om een start te maken. Ze zien je aankomen, na al die tijd, met je nieuwsbrief.
Dus de drempel wordt steeds hoger.
Zo beschimmelt je mailinglijst en haal je er nul rendement uit.
Mijn oplossing: Lazy Ass Email Marketing
Inderdaad: e-mailmarketing voor luie donders.
Het trucje waardoor alle aanmelders op mijn lijst gegarandeerd een jaar lang elke week een e-mail in hun inbox krijgen.
En dat zorgt dan weer elke week voor leads in mijn inbox.
Precies wat je wil van je e-mailmarketing, toch?
In mijn online mini-training leg ik het allemaal uit…
… en die kun jij nu hier voor een vriendenprijsje aanschaffen.
In die mini-training ontdek je:
- the big picture achter deze sluwe manier van mailen
- hoe je de eerste stap snel realiseert
- hoe je de tweede stap kunt faseren
- hoe je bestaande content en e-mails kunt gebruiken
Ik hou het lekker praktisch en behapbaar…
- met een walk-through door mijn opzet
- een helicopterview op de structuur
- ‘how-to’ details en aandachtspunten
- en voorbeelden van e-mails en sitepagina’s
… en je krijgt inspirerende voorbeelden en realistische antwoorden
- ik behandel drie uiteenlopende deelnemercases
- en beantwoord tientallen vragen in de Q&A’s
Is deze mini-training interessant voor jou?
Wel als je een dienstverlenende zzp’er bent, je marketing grotendeels zelf doet en het lastig vindt om:
- consistent zichtbaar te zijn en blijven
- consistent leads binnen te krijgen
- consistent nieuwe content te bedenken
- consistent aan je lijstgroei te werken
- consistent te mailen naar je lijst
Eén ding is zeker: niks mailen levert je niks op
Ik spreek veel te veel zzp’ers die veel te weinig met hun lijst doen…
…of al hun hoop vestigen op een korte reeks funnelmailtjes na een aanmelding (how’s that working out for ya?).
De realiteit is dat de meeste mensen maanden of zelfs een jaar of langer op je lijst staan voordat ze ‘koopklaar’ zijn. Dus moet je met je mails top-of mind blijven – en nee, drie keer per jaar is niet genoeg.
Ik heb dat gefixt en dat bezorgt me:
- rust en continuïteit in m’n marketing
- elke week verse salescalls in mijn agenda
- en een méér dan substantiële bijdrage aan mijn omzet
Yep, the money is in the list.
Met de mini-training Lazy Ass Email Marketing kun jij deze manier van mailen óók implementeren en meer rendement uit je mailinglijst halen… met minder werk.
Wat levert de mini-training je op?
Om te beginnen…
- een reëel idee of dit voor jou een handige en haalbare methode is
- een blauwdruk van de aanpak met praktische info
- en (ik citeer een deelnemer) “zin om aan de slag te gaan”
… plus tips die je altijd kunt gebruiken in je e-mailmarketing:
- hoe je een optimale aanmeldflow inricht
- hoe je consistent content en commercie combineert
- hoe je je mails interessant en puntig houdt
Je krijgt direct toegang tot…
- De training-video:
1 uur en 20 minuten, met handige inhoudsopgave met timestamps - De training-sheets:
inclusief framework, templates, screenshots, voorbeelden, cases - Aanvullende info & links:
extra tips, bronnen en informatie uit de deelnemerchat
Je houdt een jaar lang toegang tot alle informatie.
Gemiddeld beoordelingscijfer: 8,7
Ik gaf deze mini-training online aan 80 enthousiaste deelnemers en de gemiddelde beoordeling was een 8,7.
Hieronder een greep uit de reacties na afloop:
“Superdesuup. Ik geef een 12. Ik ben nu helemaal geactiveerd en enthousiast om verder te gaan.” ~ Ineke Rienks
“Goede content, lekker praktisch en bruikbaar. Ik kan er zo mee aan de slag.” ~ Daniëlle Navas
“Superfijne tips om meer continuïteit in je mails te krijgen en op het netvlies te blijven van je potentiële klant. Stap voor stap geïllustreerd met voorbeelden, dus heel goed te volgen hoe je dit zelf op kunt zetten.” ~ Hester Stasse
“Heel informatief! Blij dat het ook haalbaar is als je nog niet zoveel content hebt.” ~ Caroline van der Laan
“Zat goed in elkaar! Helder beeld gekregen van de basis en hoe je dat verder uitbouwt.” ~ Annemarie van den Hoven
“Top. Ik dacht dat ik alles al wist, maar zoals je het uitlegt, snap ik het écht.” ~ Arlen Twaalfhoven
“Waardevol, vooral ook door de concrete voorbeelden. Lekker duidelijk, lekker nuchter.” ~ Nathan Veenstra
“Heel to the point mailingstrategieën die ik nu echt ga toepassen omdat ze behapbaar voor me zijn.” ~ Nicolas Van Itterbeeck
En wie denk ik dan wel niet dat ik ben?
Chris Rommers, aangenaam. Ooit dure copywriter, nu adviseur over websites en conversie. En ik ben gek op e-mailmarketing – ik verstuurde in de vorige eeuw al bulkmails. Verder ben ik net een mens: consistentie is een dingetje. Vandaar deze manier van mailen.
De prijs? No-brainer.
Voor slechts € 75 excl. btw krijg je alles wat ik over een periode van ruim 1,5 jaar heb uitgedokterd, getest en verfijnd… en een berg tips en inspiratie om er zelf mee aan de slag te gaan.
Inderdaad: ik lijk Sinterklaas wel.
Nog vragen?
Misschien staat je antwoord al hieronder, maar mail me anders gerust.